• Icon to change language to english
  • Icon to change language to english

БРАНДЪТ – КАТАЛИЗАТОР ЗА ИНТЕЛИГЕНТЕН И УСТОЙЧИВ РЕГИОНАЛЕН РАСТЕЖ

Автори

Ключови думи
бранд, процес на брандиране, устойчив растеж, интелигентен растеж, регионално развитие

Резюме
Студията се фокусира върху релацията между успешния брандингов процес и постигането на устойчив и интелигентен регионален растеж.

Основната цел на проекта е да анализира предпоставките за интелигентен и устойчив растеж в региона през призмата на брандинговия процес. Конкретните задачи на студията са: изследване на еволюцията на концепцията за икономическия растеж с фокус върху взаимовръзката между устойчивия и интелигентен растеж; проучване процеса на брандиране в контекста на устойчивия и интелигентен растеж; изследване на потребителските нагласи към регионалните брандове, обект на изследването; анализ на предпоставките за постигане на интелигентен и устойчив регионален растеж в контекста на брандинговия процес.

Основна изследователска теза – брандът като фактор за интелигентен и устойчив растеж е приложима идея в настоящата икономическа реалност в България.

Резултатите от проекта са предназначени да очертаят стратегическите траектории на развитие за постигане на интелигентен и устойчив растеж. Разработена е и специализирана електронна страница, която да способства за задълбочаване на мрежовото партньорство при обмяната на опит за осъществяването на добри иновативни и инвестиционни практики в областта на регионалния брандингов процес.

JEL Класификатор: М31; О44
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 31
Цена: 3 Точки

Още статии от този брой

  • СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ВЕРСИИТЕ: ЕВОЛЮЦИЯ, КОНЦЕПЦИЯ, СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ

    Съвременният софтуер става все по-сложен, опитвайки се да отговаря в пълна степен на непрекъснато нарастващите изисквания на потребителите. Поради тази причина едно от основните предизвикателства пред управлението на софтуерните проекти е мащабирането на процеса по разработката, така че в него да участват множество разработчици, независимо от ...

  • ИЗСЛЕДВАНЕ ПРИЛОЖИМОСТТА НА МОДЕЛИТЕ ЗА ИНВЕСТИРАНЕ И ПОРТФЕЙЛИРАНЕ В УСЛОВИЯТА НА НОВОВЪЗНИКНАЛИТЕ ПАЗАРИ

    Разработката има за цел да тества приложимостта на три основни модела за инвестиране и портфейлиране в условията на нововъзникналите пазари в Източна Европа – моделът на EVA, моделът RI и моделът ETF α+. Тезата ни е, че моделите, утвърдени в развитите икономики, са приложими и в условията на нововъзникналите пазари, но следва да бъдат ...

  • ПРИНЦИПИ НА ОТГОВОРНОТО ОБУЧЕНИЕ ПО УПРАВЛЕНИЕ – КОНЦЕПЦИЯ С ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ВПЛИТАНЕ В ПРОГРАМИТЕ ПО ИКОНОМИКА, УПРАВЛЕНИЕ И АДМИНИСТРАЦИЯ

    Констатациите за неефективната връзка между образование и бизнес извеждат на преден план нуждата от по-тесни контакти на образователните институции с всички заинтересовани страни в процеса на формиране образа на ефективен и социално отговорен мениджър, съответстващ на изискванията на глобализиращи се бизнес през XXI век. Цел на изследването е да ...