НЯКОИ ПРОБЛЕМИ НА ОБУЧЕНИЕТО ПО СЧЕТОВОДСТВО В ДЪРЖАВНИТЕ ВИСШИ ИКОНОМИЧЕСКИ УЧИЛИЩА В Р БЪЛГАРИЯ И ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ОПТИМИЗИРАНЕТО МУ В СА „Д. А. ЦЕНОВ” – СВИЩОВ

Автори

Ключови думи
обучение по счетоводство, висши училища, учебна документация, преподаване

Резюме
Обучението по счетоводство е неразривна част от подготовката на специалисти в областта на икономиката не само в Р България, но и в международен план. Този факт прави актуален и значим проблема с неговото съдържание и качество. В тази връзка се изследва съществуващата практика на обучението по счетоводство във висшите държавни икономически училища у нас. На базата на сравнителен анализ се предлагат насоки за усъвършенстването му в СА „Д. А. Ценов” – Свищов в унисон със съвременните национални и европейски приоритети и практики.

JEL Класификатор: М41, М53, I2, I21
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 21
Цена: 3 Точки

Още статии от този брой

  • ОНЛАЙН БАНКИРАНЕТО В БЪЛГАРИЯ - СЪСТОЯНИЕ И ТЕНДЕНЦИИ

    Банковото дело в международен мащаб е непрекъснат процес на еволюция и усъвършенстване. Навлизането на новите информационни технологии в банковите институции оказва влияние върху дейността им както за намаляване на разходите по събирането, съхраняването, обработката и пренасянето на информацията за трансакциите, така и за налагането на ...

  • ПРАВНИ И ОТЧЕТНО-ИКОНОМИЧЕСКИ ПРОБЛЕМИ ПРИ ОБЛАГАНЕТО НА СТОПАНСКИТЕ СУБЕКТИ С КОРПОРАТИВНИ ДАНЪЦИ

    Изследването на влиянието на сложни финансово-икономически категории, понятия и инструменти от данъчната теория и практика е с определящо значение както за стопанската активност на предприятията, така и за фискалната политика на държавата. Изборът на тема за настоящото научно изследване е продиктуван от обстоятелството, че действащата нормативна ...

  • ПРИЛОЖЕНИЕ НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ СХЕМИ ЗА РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИЯ КАПИТАЛ В БЪЛГАРИЯ

    Развитието на човешкия капитал изисква извършването на много инвестиции. Те могат реално да се преценят и осъществят от индивида, стопанската организация, държавата. Полезността на инвестициите се оценява в зависимост от ефективността, която допринасят за развитието на субектите, и реализацията на техните знания, умения, навици. Европейският съюз ...