РАЗРАБОТВАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ ЗА АГРАРЕН ПОДСЕКТОР

Автори

Ключови думи
-

Резюме
Политиката на Европейския Съюз в областта на селското стопанство е нормативно уредена в чл. 32-38 от Договора за Европейска Общност и е една от най-сложните и с най-разнообразни мерки на въздействие сред политиките на Европейския Съюз. Тази политика се интегрира по различни начини в редица други обособени политики на Общността като например опазването на околната среда и здравеопазването, и поради тази причина функционирането и развитието на Общия Пазар на Селскостопански Продукти трябва да бъдат съпроводен и със създаване на Обща Селскостопанска Политика.

Разработката е насочена към проучване на теоретическите насоки и практическите възможности, които една ефективна маркетингова стратегия дава на организациите от аграрния сектор да увеличат приходите си чрез:

предлагането на селскостопански продукти, които съответстват на потребителските нужди на клиентите;

оптимизиране на процеса на договаряне с клиентите на аграрни продукти и суровини;

подобряването на обслужването и работата с клиентите;

задържане на съществуващите и привличане на нови клиенти;

по-ефективно реализиране на аграрните продукти.

JEL Класификатор: -
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 46
Цена: 3 Точки

Още статии от този брой

  • ВЛИЯНИЕ НА ЕНЕРГИЙНИЯ КОМПЛЕКС „МАРИЦА-ИЗТОК” ВЪРХУ ПРОИЗВОДСТВОТО НА ЕКОЛОГИЧНА ЗЕМЕДЕЛСКА ПРОДУКЦИЯ

    Замърсяването на околната среда води до деградация и загуби на местообитания и може да се разглежда като част от глобалната заплаха. Биологичното разнообразие в България е засегнато в различна степен от различни форми на замърсяване – замърсяване на почвите от селскостопанска и промишлена дейност, замърсяване на водите (химично замърсяване, ...

  • РАЗРАБОТВАНЕ НА ЕКО-ЕФЕКТИВЕН МОДЕЛ ЗА КОРПОРАТИВНО УПРАВЛЕНИЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ КОМПАНИИ

    Проектът е свързан с разработването на еко-ефективен модел за корпоративно управление на българските компании. Очакванията са той да служи като основа за осъществяването на успешен и екологосъобразен корпоративен мениджмънт в условията на глобалните екологични и икономически предизвикателства пред света. Новият еко-ефективен модел за корпоративно ...

  • ПОДОБРЯВАНЕТО НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА КАТО ЕЛЕМЕНТ НА ФИРМЕНАТА СТРАТЕГИЯ

    Повишаването на равнището на конкурентоспособността на фирмата е фундаментален проблем на съвременната икономика, пряко свързан с оптимизацията на дейността на фирмата и нейното оцеляване в пазарна среда. Това е перманентен процес, чието развитие е свързано с преодоляването на редица проблеми, някои от които са обект на изследването в настоящата ...