РАЗРАБОТВАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ ЗА АГРАРЕН ПОДСЕКТОР
Автори
Ключови думи
-
Резюме
Политиката на Европейския Съюз в областта на селското стопанство е нормативно уредена в чл. 32-38 от Договора за Европейска Общност и е една от най-сложните и с най-разнообразни мерки на въздействие сред политиките на Европейския Съюз. Тази политика се интегрира по различни начини в редица други обособени политики на Общността като например опазването на околната среда и здравеопазването, и поради тази причина функционирането и развитието на Общия Пазар на Селскостопански Продукти трябва да бъдат съпроводен и със създаване на Обща Селскостопанска Политика.
Разработката е насочена към проучване на теоретическите насоки и практическите възможности, които една ефективна маркетингова стратегия дава на организациите от аграрния сектор да увеличат приходите си чрез:
предлагането на селскостопански продукти, които съответстват на потребителските нужди на клиентите;
оптимизиране на процеса на договаряне с клиентите на аграрни продукти и суровини;
подобряването на обслужването и работата с клиентите;
задържане на съществуващите и привличане на нови клиенти;
по-ефективно реализиране на аграрните продукти.
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 46
Цена: 3 Точки