ПРИЛОЖЕНИЕ НА МАРКЕТИНГА НА ДЕСТИНАЦИЯТА В КОНТЕКСТА НА УСТОЙЧИВОТО ИНТЕГРИРАНО ГРАДСКО РАЗВИТИЕ (по примера на гр. Плевен)

Автори

Ключови думи
маркетинг на дестинацията, маркетингова комуникационна стратегия, концептуален модел, културно-познавателен туризъм

Резюме
Целта на студията е, с помощта на маркетинга на дестинацията да се представи културно-историческото наследство на град Плевен, като се създаде интегриран туристически продукт, който да допринесе за реализацията на целите на устойчивото интегрирано градско развитие. Основни задачи: да се извърши теоретичен анализ на същността и особеностите на маркетинга на дестинацията, като се изследва и определи ролята му в процеса на устойчиво интегрирано градско развитие; да се изследва, анализира и оцени туристическият потенциал на обектите, свързани с културно-историческото наследство на град Плевен; да се дефинират и анализират факторите, препятстващи и благоприятстващи организацията на маркетинга на дестинацията за гр. Плевен; да се концептуализира модел на интегрирана маркетингова комуникационна стратегия за популяризиране на гр. Плевен. Изследователска теза: Маркетингът на дестинацията, като част от регионалния маркетинг, е иновативен инструмент, чрез който се повишават регионалната конкурентоспособност и атрактивност при създаването на позитивен имидж и брандиране на града като дестинация за културно-познавателен туризъм. Основни резултати от изследването: разработен е модел на интегрирана маркетингова комуникационна стратегия за популяризиране на гр. Плевен като дестинация за културно-познавателен туризъм и е създадена електронна платформа за популяризиране резултатите от проекта и стимулиране взаимодействието на заинтересованите страни

JEL Класификатор: M20, M10, M31, M37
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 28
Цена: 3 Точки

Още статии от този брой

  • ПРАВНИ И МЕТОДИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ОДИТА ВЪРХУ ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ

    Породените през последните години проблеми при контрола върху обществените поръчки създадоха предпоставки за непрекъснати промени на законодателството в този специфичен пазарен сегмент. За да се осигури максимална ефективност на разходените публични средства в процеса на реализирането на обществените поръчки, е необходимо да се спазят критериите, ...

  • ОЦЕНКА НА КАПИТАЛОВАТА АДЕКВАТНОСТ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ДРУЖЕСТВА В БЪЛГАРИЯ И ВЛИЯНИЕ НА НОВИЯ КОДЕКС ЗА ЗАСТРАХОВАНЕТО ВЪРХУ ДЕЙНОСТТА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ПОСРЕДНИЦИ

    В настоящото изследване са представени резултатите от проведено през 2016 година проучване на активите и пасивите на застрахователните дружества в България. Основната цел на изследването е да се очертае състоянието на застрахователния пазар в Р България и възможностите за усъвършенстване на дейността на застрахователните посредници съгласно новия ...

  • КОНВЕРГЕНТЕН ПОДХОД ЗА АНАЛИЗ НА РИСКА И ДОХОДНОСТТА НА КАПИТАЛОВИТЕ ПАЗАРИ В ЕС-28

    Интеграцията на капиталовите пазари на страните-членки в ЕС поставя редица въпроси пред инвестиционния мениджмънт. В настоящата разработка е изследван процесът на интеграция в ЕС и неговото влияние върху рисково-доходните характеристики на портфейл, съставен от Европейски акции. Резултатите показват, че информационните сигнали от процеса на ...