ПРИЛОЖЕНИЕ НА МАРКЕТИНГА НА ДЕСТИНАЦИЯТА В КОНТЕКСТА НА УСТОЙЧИВОТО ИНТЕГРИРАНО ГРАДСКО РАЗВИТИЕ (по примера на гр. Плевен)

Автори

Ключови думи
маркетинг на дестинацията, маркетингова комуникационна стратегия, концептуален модел, културно-познавателен туризъм

Резюме
Целта на студията е, с помощта на маркетинга на дестинацията да се представи културно-историческото наследство на град Плевен, като се създаде интегриран туристически продукт, който да допринесе за реализацията на целите на устойчивото интегрирано градско развитие. Основни задачи: да се извърши теоретичен анализ на същността и особеностите на маркетинга на дестинацията, като се изследва и определи ролята му в процеса на устойчиво интегрирано градско развитие; да се изследва, анализира и оцени туристическият потенциал на обектите, свързани с културно-историческото наследство на град Плевен; да се дефинират и анализират факторите, препятстващи и благоприятстващи организацията на маркетинга на дестинацията за гр. Плевен; да се концептуализира модел на интегрирана маркетингова комуникационна стратегия за популяризиране на гр. Плевен. Изследователска теза: Маркетингът на дестинацията, като част от регионалния маркетинг, е иновативен инструмент, чрез който се повишават регионалната конкурентоспособност и атрактивност при създаването на позитивен имидж и брандиране на града като дестинация за културно-познавателен туризъм. Основни резултати от изследването: разработен е модел на интегрирана маркетингова комуникационна стратегия за популяризиране на гр. Плевен като дестинация за културно-познавателен туризъм и е създадена електронна платформа за популяризиране резултатите от проекта и стимулиране взаимодействието на заинтересованите страни

JEL Класификатор: M20, M10, M31, M37
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 28
Цена: 3 Точки

Още статии от този брой

  • ГОРСКАТА ПОЛИТИКА И НЕЙНАТА РОЛЯ ЗА ИКОНОМИЧЕСКО РАЗВИТИЕ НА АГРАРНИЯ СЕКТОР

    Темата за политиката в горския сектор е актуална от гледна точка на провежданата европейска политика (в т.ч. и в България) и значимостта на горите и тяхната роля за смекчаване изменението на климата, възможностите за създаване на заетост и получаване на доходи от добиваните в горските територии ресурси и други. Настоящата разработка има за цел ...

  • РОЛЯ НА ФИСКАЛНАТА И МАКРОПРУДЕНЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ В КРИЗИСНИЯ И ПОСТКРИЗИСНИЯ ПЕРИОД

    В настоящата разработка са разгледани принципното прилагане на инструментите на фискалната и макропруденциалната политика за преодоляване на негативните ефекти в кризисни периоди. Целта е да се изследват приложените инструменти на фискалната и макропруденциалната политика в страните‒членки на Европейския съюз през кризисния, както и в ...

  • ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД НОВОТО СЧЕТОВОДНО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО

    В настоящата студия целта е насочена към изследването на новите постановки в счетоводното законодателството, които пораждат предизвикателства, породени от определени противоречия при тяхното тълкуване и евентуални проблеми при прилагането им. Изследователските задачи, които подпомагат реализирането на поставената цел, се свеждат до: открояване на ...