ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ФИРМИТЕ ОТ СФЕРАТА НА УСЛУГИТЕ В БЪЛГАРИЯ
Автори
Ключови думи
-
Резюме
Процесът на интернационализация в сферата на услугите е нов социално-икономически феномен и това го определя като актуална и малко изследвана тема. Услугите се превръщат във важна съставна част на разширеното възпроизводство в националните стопанства, затова значението им непрекъснато нараства. От значение за България е как страната може да спечели по-добре от успоредното развитие на двата процеса – нарастваща интернационализация и повишаваща се роля на услугите.
Ето защо като цел на изследователския проект стои разкриването на основните аспекти в практиката на фирмите от сектора на услугите у нас. Обект на изследването са ефектите от процесите на интернационализация в българските фирми. Извеждат се същностните характеристики на интернационализацията в сферата на услугите. Прави се оценка на вариантите за нейната реализация в практиката на български и чуждестранни фирми от този сектор.
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 41
Цена: 3 Точки