МАРКЕТИНГОВ АНАЛИЗ НА ПАЗАРЕН СЕГМЕНТ „ПОДРАСТВАЩИ”, ПАЗАРУВАЩИ ONLINE

Автори

Ключови думи
потребителско поведение, online покупки, вземане на решение за покупка, подрастващи, пазарен сегмент

Резюме
В настоящата разработка ще бъде направен опит за теоретично обобщаване и практическо разясняване на базовите фактори, които влияят върху потребителското поведение на подрастващите като пазарен сегмент. Конкретните задачи, поставени за разглеждане, са: извеждане на потребителските характеристики на подрастващите; очертаване на факторите, които влияят на потребителското им поведение; анализиране на извършените от тях online покупки и проследяване на динамиката им; изследване на потребителските нагласи на подрастващите към предлаганите online продукти. Теза на разработката е, че съществуват предпоставки да разглеждаме подрастващите като притежаващи по-различно потребителско поведение в сравнение с останалите потребители, пазаруващи online.

Направените изводи подпомагат маркетинговите специалисти и мениджърите на организациите, предлагащи online продукти, при избора на подходящите средства за привличане на подрастващите и увеличаване на техните е-покупки. Конкретните предложения обхващат различни направления от подобряване атрактивността, функционалността и динамичността на сайтовете за пазаруване, до бързина на доставката и безкомпромисност на качеството на продуктите / услугите.

JEL Класификатор: M31
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 28
Цена: 3 Точки

Още статии от този брой

  • СОЦИАЛНАТА КОРПОРАТИВНА ОТГОВОРНОСТ В ЕВРОПЕЙСКАТА ПРАКТИКА И У НАС

    Целта на студията е да се разкрият основни аспекти на корпоративната социална отговорност в практиката на фирмите. В тази връзка основните изследователски задачи са свързани с разкриването на нейната същност, представяне и обобщаване на опита в тази област. Тезата, която защитават авторите, е, че корпоративна социална отговорност описва промените, ...

  • ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПРИЛОЖЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННО-АНАЛИТИЧНИ СИСТЕМИ В БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ

    Информационно-аналитичните системи и технологии са актуални и иновативни софтуерни решения, които могат да подпомогнат мениджърите на бизнес организациите при вземането на управленски решения. Целта на разработката е да се обоснове тяхното значение за подобряване на конкурентоспособността и да се представи технологичната готовност на българските ...

  • МЕТОДИ ЗА ОЦЕНКА НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ РЕЗЕРВИ И РИСКА ЗА РЕЗЕРВИ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ КОМПАНИИ

    Обект на изследването са общозастрахователните дружества. Предмет на изследването са методите за оценка на резервите за предстоящи плащания и възможностите им за оценка на риска от недостатъчност на резервите за предстоящи плащания. Целта на проекта е да се направи обзор и да се систематизира научната литература по отношение на разработените ...