ПОДОБРЯВАНЕТО НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА КАТО ЕЛЕМЕНТ НА ФИРМЕНАТА СТРАТЕГИЯ
Автори
Ключови думи
-
Резюме
Повишаването на равнището на конкурентоспособността на фирмата е фундаментален проблем на съвременната икономика, пряко свързан с оптимизацията на дейността на фирмата и нейното оцеляване в пазарна среда. Това е перманентен процес, чието развитие е свързано с преодоляването на редица проблеми, някои от които са обект на изследването в настоящата разработка.
Основно внимание в разработката се отделя на същността на конкурентоспособността като елемент на фирмената стратегия, като се разкриват разликите между конкурентоспособността на фирмата и тази на фирмената продукция. Разгледани са основните фактори – ресурсни, финансови, технически, ценови и др., от които се определя равнището на фирмената конкурентоспособност.
Особено внимание в разработката е отделено на практическото решаване на проблемите на конкурентоспособността на фирмата. За целта е проведено анкетно проучване с участието на производители на млечни продукти, като резултатите от практическото изследване са използвани за извършването на анализ на практическото състояние на конкурентоспособността на фирмите от бранша, а също така и за изработване на препоръки, насочени към нейното подобряване.
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 50
Цена: 3 Точки