АНАЛИТИЧНО УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С ПОТРЕБИТЕЛИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНИ УСЛУГИ ЧРЕЗ ПРЕДИКТИВНИ МОДЕЛИ
Автори
Ключови думи
добиване на данни, предиктивно моделиране, аналитично управление на взаимоотношенията със студенти
Резюме
Основна цел на всяка образователна институция в сферата на висшето образование е осигуряването на качествено обучение. Един от начините за постигане и осигуряване на качествено обучение е чрез подобряване на процедурите за вземане на решения на базата на предиктивни модели, които дават знания за различните административни и образователни процеси. Подобни знания обикновено са налични в информационните масиви на висшите училища, но са трудно обозрими.
Настоящото изследване е фокусирано върху изучаването на възможностите за адаптиране на индустриалните системи за извличане на данни към нуждите на администрирането и управлението на взаимоотношенията с клиенти на образователни продукти в сектора на висшето образование. Разработен e и e апробиран в реална образователна система (Стопанска академия “Д. А. Ценов”) модел за аналитично управление на взаимоотношенията със студенти чрез извличане на данни с помощта на автоматизирани предиктивни алгоритми.
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 45
Цена: 3 Точки