РАЗВИТИЕ И ПРИЛОЖЕНИЕ НА СТРАТЕГИИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛИЕНТИ (CRM)

Автори

Ключови думи
-

Резюме
Основната цел на проекта е на база водещите теоретични концепции и изследване на съществуващата у нас практика да се предложат насоки за развитие и приложение на стратегиите за управление на взаимоотношенията с клиенти, които биха могли да се прилагат от предприятията, които работят в различни сектори на икономика.

Подцелите на проекта се свеждат до:

да се оцени състоянието на практиката по отношение на управлението на ключовите клиенти в българските предприятия;

да се генерират идеи за подпомагане на българските предприятия в стремежа им към прилагане на модерни методи и подходи за задържане на настоящите ключови клиенти, което ще доведе и до повишаване на конкурентоспособността им;

да се предложат подходи за работа на българските предприятия в усилията за привличане на нови клиенти, с които да се разшири пазарното присъствие (пазарния дял) и икономическото състояние на бизнеса;

да се обогати инструментариума от технологии за управление на взаимоотношенията с клиенти.

По–конкретно, резултатите от проучването подпомагат решаването на следните изследователски задачи:

организиране и провеждане анкетно проучване сред малки, средни и големи български организации от различни сектори на икономиката (общо 100), с цел констатиране на състоянието на взаимоотношенията с клиентите. Конкретни резултати се систематизират в следните направления:

- очертаване параметрите на съществуващата практика;

- установяване степента на прилагане на системите за управлението на взаимоотношенията с клиентите;

- извеждане основните проблеми при прилагане на системите за управлението на взаимоотношенията с клиентите.

проучване на най-новите теоретични постановки по отношение на управлението на взаимоотношенията с клиентите.

препоръчвани на вариантни решения за подобряване работата с клиентите

популяризиране на резултатите чрез публикуване на студия по изследваните въпроси.

JEL Класификатор: -
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 33
Цена: 3 Точки

Още статии от този брой

  • ИКОНОМИЧЕСКИ ЕФЕКТИ ОТ ПРИЛОЖЕНИЕТО НА ПРОТОКОЛА ОТ КИОТО ВЪРХУ ПРИВЛЕКАТЕЛНОСТТА НА НАЦИОНАЛНИТЕ СТОПАНСТВА ЗА ПРЕКИ ЧУЖДЕСТРАННИ ИНВЕСТИЦИИ

    В настоящото изследване са разгледани икономическите последици от политиката по опазване на околната среда и по-конкретно – ефектите върху привлекателността на националните икономики за преки чуждестранни инвестиции в следствие на приложението на Протокола от Киото. Предложени са алтернативни показатели за измерване строгостта на националната ...

  • ИНОВАЦИОННАТА АКТИВНОСТ НА ИНДУСТРИАЛНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ ЧРЕЗ ПРИЛАГАНЕ НА КЛЪСТЕРНИЯ МОДЕЛ

    Изследването на тема “Повишаване на иновационната активност на индустриалните предприятия чрез прилагане на клъстерния модел” е насочено към протичащите в нашата страна процеси по формиране и развитие на групи свързани индустриални предприятия в определени агломерации и осъществяваните от тях иновационни дейности. Акцентира се върху: Първо. ...

  • АНАЛИТИЧНО УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С ПОТРЕБИТЕЛИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНИ УСЛУГИ ЧРЕЗ ПРЕДИКТИВНИ МОДЕЛИ

    Основна цел на всяка образователна институция в сферата на висшето образование е осигуряването на качествено обучение. Един от начините за постигане и осигуряване на качествено обучение е чрез подобряване на процедурите за вземане на решения на базата на предиктивни модели, които дават знания за различните административни и образователни процеси. ...