РАЗВИТИЕ И ПРИЛОЖЕНИЕ НА СТРАТЕГИИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛИЕНТИ (CRM)
Автори
Ключови думи
-
Резюме
Основната цел на проекта е на база водещите теоретични концепции и изследване на съществуващата у нас практика да се предложат насоки за развитие и приложение на стратегиите за управление на взаимоотношенията с клиенти, които биха могли да се прилагат от предприятията, които работят в различни сектори на икономика.
Подцелите на проекта се свеждат до:
да се оцени състоянието на практиката по отношение на управлението на ключовите клиенти в българските предприятия;
да се генерират идеи за подпомагане на българските предприятия в стремежа им към прилагане на модерни методи и подходи за задържане на настоящите ключови клиенти, което ще доведе и до повишаване на конкурентоспособността им;
да се предложат подходи за работа на българските предприятия в усилията за привличане на нови клиенти, с които да се разшири пазарното присъствие (пазарния дял) и икономическото състояние на бизнеса;
да се обогати инструментариума от технологии за управление на взаимоотношенията с клиенти.
По–конкретно, резултатите от проучването подпомагат решаването на следните изследователски задачи:
организиране и провеждане анкетно проучване сред малки, средни и големи български организации от различни сектори на икономиката (общо 100), с цел констатиране на състоянието на взаимоотношенията с клиентите. Конкретни резултати се систематизират в следните направления:
- очертаване параметрите на съществуващата практика;
- установяване степента на прилагане на системите за управлението на взаимоотношенията с клиентите;
- извеждане основните проблеми при прилагане на системите за управлението на взаимоотношенията с клиентите.
проучване на най-новите теоретични постановки по отношение на управлението на взаимоотношенията с клиентите.
препоръчвани на вариантни решения за подобряване работата с клиентите
популяризиране на резултатите чрез публикуване на студия по изследваните въпроси.
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 33
Цена: 3 Точки