ПРИНЦИПИ НА ОТГОВОРНОТО ОБУЧЕНИЕ ПО УПРАВЛЕНИЕ – КОНЦЕПЦИЯ С ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ВПЛИТАНЕ В ПРОГРАМИТЕ ПО ИКОНОМИКА, УПРАВЛЕНИЕ И АДМИНИСТРАЦИЯ
Автори
Ключови думи
обучение, отговорно управление, корпоративна социална отговорност, учебни програми
Резюме
Констатациите за неефективната връзка между образование и бизнес извеждат на преден план нуждата от по-тесни контакти на образователните институции с всички заинтересовани страни в процеса на формиране образа на ефективен и социално отговорен мениджър, съответстващ на изискванията на глобализиращи се бизнес през XXI век.
Цел на изследването е да се разкрият възможностите за прилагане принципите на отговорно обучение по мениджмънт чрез въвеждане на нови елементи в обучението по икономика, администрация и управление за създаване на знания и умения за лидерско и социално отговорно управление. Основни задачи: проучване на възможностите за вплитане на PRME в учебните програми; уточняване на полета за усъвършенстване на формалното и неформалното обучение; представяне на добри практики. Обект на изследване са принципите на отговорно обучение по управление и тяхното вплитане в учебното съдържание на изучаваните дисциплини. Предмет на изследването са теоретичните и практически форми за обучение по икономика, управление и администрация, чрез които студентите получават знания, умения и компетенции като резултат от прилагането на принципите на отговорно обучение по управление. Тезата, която се защитава е, че вплитането на принципите на отговорното обучение по управление в теоретичната и практическата подготовка на студентите в направленията икономика и администрация и управление, е предпоставката за подготовка на отговорни за бъдещето лидери.
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 27
Цена: 3 Точки