СТРАТЕГИЧЕСКИ РЕШЕНИЯ ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ МРЕЖИ НА ПАЗАРА НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТИ
Автори
Ключови думи
маркетингови мрежи, пазар на туристически продукти, стратегически решения
Резюме
Съвременните характеристики на пазара подтикват туристическите организации в България към изграждане на партньорства в маркетингови мрежи – процес, който се нуждае от научнообосновани процедури. Проучването защитава тезата, че съвременното състояние на маркетинговите мрежи на пазара на туристически продукти в България дава възможност за разработване на вариантни стратегически решения при тяхното изграждане. Именно извеждането на такива решения във вид на процедури представлява основна цел на изследването, която се реализира чрез изпълнение на задачи, свързани с логиката на интеграционните процеси на този пазар, концепциите за маркетинговите мрежи, SWOT-анализа на пазара, спецификата на българските туристически маркетингови мрежи, ролята на електронния обмен и на социалните мрежи и др. Основните резултати от проучването са създадената аналитична база данни за състоянието на маркетинговите туристически мрежи в България и предложените маркетингови стратегически решения във вид на вариантни процедури за изграждане на тези мрежи, приложими в бизнес практиката на туристическия сектор в България.
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 34
Цена: 3 Точки