СТРАТЕГИЧЕСКИ РЕШЕНИЯ ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ МРЕЖИ НА ПАЗАРА НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТИ

Автори

Ключови думи
маркетингови мрежи, пазар на туристически продукти, стратегически решения

Резюме
Съвременните характеристики на пазара подтикват туристическите организации в България към изграждане на партньорства в маркетингови мрежи – процес, който се нуждае от научнообосновани процедури. Проучването защитава тезата, че съвременното състояние на маркетинговите мрежи на пазара на туристически продукти в България дава възможност за разработване на вариантни стратегически решения при тяхното изграждане. Именно извеждането на такива решения във вид на процедури представлява основна цел на изследването, която се реализира чрез изпълнение на задачи, свързани с логиката на интеграционните процеси на този пазар, концепциите за маркетинговите мрежи, SWOT-анализа на пазара, спецификата на българските туристически маркетингови мрежи, ролята на електронния обмен и на социалните мрежи и др. Основните резултати от проучването са създадената аналитична база данни за състоянието на маркетинговите туристически мрежи в България и предложените маркетингови стратегически решения във вид на вариантни процедури за изграждане на тези мрежи, приложими в бизнес практиката на туристическия сектор в България.

JEL Класификатор: M30, M31
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 34
Цена: 3 Точки

Още статии от този брой

  • ИЗСЛЕДВАНЕ ПРИЛОЖЕНИЕТО НА СИСТЕМИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА БИЗНЕС ПРОЦЕСИТЕ В ДЕЙНОСТТА НА ОРГАНИЗАЦИИТЕ

    Във всяка организация протичат различни процеси, създаващи резултати, които впоследствие се предоставят на клиентите като краен продукт или услуга. Клиентите, резултатите и процесите са неизменно свързани елементи, част от цялостната политика за ефективно управление на бизнеса. Осигуряването на очакваните резултати зависи от доброто проектиране и ...

  • ИМПЛЕМЕНТИРАНЕТО НА СЪВРЕМЕННИ МЕТОДИ В ОБУЧЕНИЕТО ПО ЧУЖД ЕЗИК

    Мотивацията е важен фактор в обучението по чужд език. Тя се дефинира като индивидуалното отношение, желание и усилията на обучаемия. Мотивацията е необходима за постигане на по-добри езикови умения в процеса на учене и повишаване на способността за учене, като без мотивация съответно способността за учене намалява. Проведеното научно изследване ...

  • СОЦИАЛНАТА КОРПОРАТИВНА ОТГОВОРНОСТ В ЕВРОПЕЙСКАТА ПРАКТИКА И У НАС

    Целта на студията е да се разкрият основни аспекти на корпоративната социална отговорност в практиката на фирмите. В тази връзка основните изследователски задачи са свързани с разкриването на нейната същност, представяне и обобщаване на опита в тази област. Тезата, която защитават авторите, е, че корпоративна социална отговорност описва промените, ...