МАРКЕТИНГОВ АНАЛИЗ НА ПАЗАРЕН СЕГМЕНТ „ПОДРАСТВАЩИ”, ПАЗАРУВАЩИ ONLINE

Автори

Ключови думи
потребителско поведение, online покупки, вземане на решение за покупка, подрастващи, пазарен сегмент

Резюме
В настоящата разработка ще бъде направен опит за теоретично обобщаване и практическо разясняване на базовите фактори, които влияят върху потребителското поведение на подрастващите като пазарен сегмент. Конкретните задачи, поставени за разглеждане, са: извеждане на потребителските характеристики на подрастващите; очертаване на факторите, които влияят на потребителското им поведение; анализиране на извършените от тях online покупки и проследяване на динамиката им; изследване на потребителските нагласи на подрастващите към предлаганите online продукти. Теза на разработката е, че съществуват предпоставки да разглеждаме подрастващите като притежаващи по-различно потребителско поведение в сравнение с останалите потребители, пазаруващи online.

Направените изводи подпомагат маркетинговите специалисти и мениджърите на организациите, предлагащи online продукти, при избора на подходящите средства за привличане на подрастващите и увеличаване на техните е-покупки. Конкретните предложения обхващат различни направления от подобряване атрактивността, функционалността и динамичността на сайтовете за пазаруване, до бързина на доставката и безкомпромисност на качеството на продуктите / услугите.

JEL Класификатор: M31
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 28
Цена: 3 Точки

Още статии от този брой

  • МЕТОДИ ЗА ОЦЕНКА НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ РЕЗЕРВИ И РИСКА ЗА РЕЗЕРВИ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ КОМПАНИИ

    Обект на изследването са общозастрахователните дружества. Предмет на изследването са методите за оценка на резервите за предстоящи плащания и възможностите им за оценка на риска от недостатъчност на резервите за предстоящи плащания. Целта на проекта е да се направи обзор и да се систематизира научната литература по отношение на разработените ...

  • ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПРИЛОЖЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННО-АНАЛИТИЧНИ СИСТЕМИ В БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ

    Информационно-аналитичните системи и технологии са актуални и иновативни софтуерни решения, които могат да подпомогнат мениджърите на бизнес организациите при вземането на управленски решения. Целта на разработката е да се обоснове тяхното значение за подобряване на конкурентоспособността и да се представи технологичната готовност на българските ...

  • ГЪВКАВАТА ЗАЕТОСТ В БЪЛГАРСКИТЕ БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИ

    Специфичните параметри и динамичните промени на средата, в която функционират индустриалните бизнес организации, извеждат на преден план необходимостта от широкото използване на гъвкавите форми на заетост. Това основно провокира все повече интереса както на изследователи от различни научни направления, така и на мениджъри и специалисти от ...