СЪЩНОСТ, ОРГАНИЗАЦИЯ И МОДЕЛИРАНЕ НА СЧЕТОВОДНАТА ПОЛИТИКА В НЕФИНАНСОВИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ

Автори

Ключови думи
счетоводство, счетоводна политика, модели на счетоводна политика

Резюме
Счетоводната политика е специфичен и динамичен икономически модел, който е база за информационно осигуряване на управленската дейност в предприятието. Съвременните икономически условия налагат разкриването на резерви за оптимизиране на счетоводната политика в нефинансовите предприятия за постигане максимална ефективност на стопанската дейност. Целта на разработката е да се изследват теоретико-организационните аспекти на счетоводната политика и да се предложат възможности за нейното моделиране в нефинансовите предприятия. Въз основа на направените теоретически и практически проучвания се достига до извода, че съществуват резерви за оптимизиране на счетоводната политика в нефинансовите предприятия в съдържателно, организационно и практическо отношение с цел подобряване на информационните й възможности.

JEL Класификатор: М41
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 30
Цена: 3 Точки

Още статии от този брой

  • МЕЖДУКУЛТУРНИТЕ КОМПЕТЕНЦИИ – НЕОБХОДИМ АКТИВ НА СЪВРЕМЕННИЯ БИЗНЕС

    Целта на разработката е да се изследва нивото на междукултурните компетенции, които притежават българските ръководители и служители при работата им с представители на чужди култури. Чрез анкетно проучване на фирмено равнище е изследвана ефективността на комуникационния процес между тях, посочени са областите на знание по отношение на чуждата ...

  • ВЪЗМОЖНОСТИ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА СИСТЕМИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СЪДЪРЖАНИЕТО В СЪВРЕМЕННИТЕ БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИ

    Основната цел на студията е изследване текущото състояние на системите за управление на корпоративното съдържание (Enterprise Content Management - ECM) и тяхното популяризиране и внедряване в българските бизнес организации. За постигане на основната цел се решават следните задачи: изследва се специализираната литература по проблемите на ...

  • МАРКЕТИНГОВ АНАЛИЗ НА ПАЗАРЕН СЕГМЕНТ „ПОДРАСТВАЩИ”, ПАЗАРУВАЩИ ONLINE

    В настоящата разработка ще бъде направен опит за теоретично обобщаване и практическо разясняване на базовите фактори, които влияят върху потребителското поведение на подрастващите като пазарен сегмент. Конкретните задачи, поставени за разглеждане, са: извеждане на потребителските характеристики на подрастващите; очертаване на факторите, които ...