ПРОЦЕСЪТ НА ИНВЕСТИРАНЕ В ИНОВАЦИИ ПРИ ФИРМИТЕ ОТ КОЗМЕТИЧНО-ПАРФЮМЕРИЙНИЯ БРАНШ
Автори
Ключови думи
иновации, инвестиции, проектно управление, модели за осъществяване на инвестиционни проекти; методика за осъществяване на иновационни проекти на фирмено ниво
Резюме
В разработката са щриховани основните специфики на иновационната дейност на фирмите от козметично-парфюмерийния бранш в България. На база на установените компетенции по отношение на осъществяването на инвестиционни проекти в иновационната фирмена дейност е предложена методика, която очертава основните итерации на проектното управление. Целта е да се подобри ефективността и качеството на осъществяваните проекти в бранша и така да се подобри неговата конкурентно способност.
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 32
Цена: 3 Точки